Subscribe:

Ads 468x60px

b

wtorek, 7 lutego 2012

Cała Ona / She's All That (1999)

czas trwania: 1 godz. 35 min.
gatunek: Komedia rom.
produkcja: USA
reżyseria: Robert Iscove
scenariusz: R. Lee Fleming Jr.

Opis:

Typowa amerykańska szkoła średnia. Zbliża się bal maturalny. Zach Siler, przewodniczący klasy, kapitan drużyny footballowej oraz najprzystojniejszy chłopak w szkole oraz jego dziewczyna Taylor Vaughan zostaną najprawdopodobniej królem i królową balu. Niestety tuż przed balem Taylor zrywa z Zach'iem dla gwiazdy serialu telewizyjnego czym naraża na szwank dobre imię Zacha. Siler twierdzi, że Taylor jest zupełnie przeciętna i, że z każdej dziewczyny potrafi uczycnić królową balu. Zakłada się z kumplem, że skromną Laney Boggs uczyni właśnie królową balu. Wszystko idzie gładko dopóki dziewczyna dowiaduje się, że Zach spotyka się z nią dla zakładu. Co dalej przekonajcie się sami po obejrzeniu filmu.


Obsada:
42x42 Freddie Prinze Jr. ... Zach Siler
42x42 Rachael Leigh Cook ... Laney Boggs
42x42 Matthew Lillard ... Brock Hudson
42x42 Paul Walker ... Dean Sampson
42x42 Jodi Lyn O'Keefe ... Taylor Vaughan
42x42 Kevin Pollak ... Wayne Boggs
42x42 Anna Paquin ... Mackenzie Siler
42x42 Kieran Culkin ... Simon Boggs

Moja opinia:
"Cała Ona" to komedia romantyczna o szablonowej fabule: szkolny playboy zakłada się z kumplem, że z najgorszej dziewczyny w sześć tygodni zrobi królową balu, gdzieś ja to chyba słyszałem... Niby historia znana i powielana przez wielu, ale czy nie oto chodzi w komedii romantycznej? Według mnie właśnie o to, poza tym twórcy całkiem fajnie dobrali obsadę, zaserwowali nam trochę dobrej muzyki oraz sprawili, że film ogląda się z zaciekawieniem mimo tego każdy wie, że na końcu zawsze jest happy end. Komedia dobra, ale nie najlepsza jaką oglądałem z tego gatunku, dlatego taka ocena a nie inna. Końcowym słowem będzie: polecam.
Moja ocena:


0 komentarze:

Prześlij komentarz