Subscribe:

Ads 468x60px

b

piątek, 10 lutego 2012

Niecne uczynki / Dirty Deeds (2005)

czas trwania: 1 godz. 27 min.
gatunek: Komedia
produkcja: USA
reżyseria: David Kendall
scenariusz: Jon Land, Jonathan Thies

Opis:
Jest to kolejna komedia w stylu American Pie traktująca o barwnym i beztroskim życiu amerykańskich nastolatków. Wątkiem przewodnim filmu staję się próba przejścia przez tytułowy "Dirty Deeds" czyli serie ekstremalnych zadań przed którymi staje jeden uczeń wyższej szkoły, który podejmie się wyzwania. O poziomie trudności świadczy fakt, że jak do tej pory tylko jeden śmiałek podołał temu wyzwaniu w całości. Główną przeszkodą jest to, że czas jest ograniczony.

Obsada:
42x42 Milo Ventimiglia ... Zach Harper
42x42 Lacey Chabert ... Meg
42x42 Charles Durning ... Victor Rasdale
42x42 Matthew Carey ... Lawton
42x42 Alex Solowitz ... JD Riplock
42x42 Zoe Saldana ... Rachel Buff
Photo-small Billy L. Sullivan ... Stash
42x42 Tom Amandes ... VP Fuchs

Moja opinia
Niektórzy mówią, że to kolejna komedia o amerykańskich nastolatkach i ich szkolnych wybrykach nie warta oglądania. Mogę się ze wszystkim zgodzić, ale według mnie film bardzo wyróżnia się od innych tego typu komedii i według mnie warto go obejrzeć. Oczywiście szału nie ma, fabuła przewidywalna, ale pamiętajmy, że  mamy do czynienia z komedią a filmy tego typu powinny dawać nam trochę rozrywki. Według mnie "Niecne uczynki" właśnie to nam dają. Jeżeli oglądasz komedie to nie powinieneś przegapić tego filmu. 
Moja ocena:

0 komentarze:

Prześlij komentarz